2009. január 9., péntek

Horváth István - Hopp te Zsiga Lp Digital transfer, noise cleaning and mixed, at Audio Design Studio home sound recording studio 2009


Download_DATA

Még egy népzenei album a 70-es évekből, egy kissé átalakítva. Az eredeti a T_02-ben hallható

00 - Minta track original Beteg az en ..... T_02
01 - Hopp te zsiga
02 - Beteg az en efesanyam
03 - A ciganyok sej haj
04 - Hej Rigo rigo
05 - Felmegyek a hegyre
06 - Duj duj desuduj
07 - Ciganyok nem mernek eljarni
08 - Vedlik a pulikutya
09 - Megdoglott a biro lova
10 - Kimegyek a temetobe
11 - Harom deci komenymag
12 - Esik eso szep csendesen csepereg
13 - Mondtam neked felesegem
14 - Jaj istenem az ingem
15 - Saros a kocsim kereke
16 - Felmasztam az eperfara
17 - Elmentem en az erdobe
18 - Elindultam hosszu utra

2 megjegyzés:

nichrus írta...

It's a really bobm. I've just discovered to myself beauty and enormous melodic passion of hungarian gipsy music.
Thank you from buttom of my heart. We are all a little zsiga am I right?

Névtelen írta...

Szia! Nagyon régóta keresem ezt az albumot. Szerettem volna letölteni, de sajnos már nem él a link. Fel tudnád tölteni újra?
Előre is köszönöm.