2009. január 5., hétfő

Vörös bort ittam az este LP.1976 Digital transfer, noise cleaning and mixed, at Audio Design Studio home sound recording studio 2009


Download

01. Magas jegenyefán (Purcsi - Pataki)
02. Hajlik a jegenye (Váradi A.)
03. Szerelmes a nap a holdba
04. Repül a szán
05. Vörös bort ittam az este
06. Édesanyám, nem tudok elaludni, Aki a babáját igazán szereti
Magas a kaszárnya (Dóczy J.)

1-3. Lakatos Sándor és népizcnekara
4. Toki Horváth Gyula és népizenekara
5., 6. Kóczé Gyula és népizenekara


01. Verbunk (Vincze I. feld.)
02. Kétszer nyílik az akácfa virága
03. Érik a, hajlik a búzakalász Estétől reggelig
04. Én is hittem (ifj. Magyari I. - Skoday L.)
Hajlik a rózsafa (Farkas S. - Zempléni Á.)
05. Nem tudom, hogy szeretem-e (Sas Nac)
Nyisd ki babám az ajtót

1., 4. Járóka Sándor és népizenekara
2. Lakatos Sándor és népizenekara
3. Toki Horváth Gyula és népizenekara
5. Kóczé Gyula és népizenekara
---------------------------

1. CSONGOR ISTVÁN
3. BOROS JOLÁN
5. SZALAY LÁSZLÓ
--------------------
2. SOLTI KÁROLY
4. ZALA-TÓTH ERZSÉBET
5. UDVARDY TIBOR

Nincsenek megjegyzések: