2009. április 10., péntek

Lakatos Sándor Magyarnóta LP 1967 Digital transfer, noise cleaning and mixed, at Audio Design Studio Home Sound Recording Studio 2009.





Valakinek muzsikálnak (Balázs Á. - Antal I.)
Mikor eszembe jutsz (Sas Náci - Sassy Csaba)
Hej ez a szőke Maros (Lakatos F. - H. Ladányi M.)
Libamáj, kacsamáj (Szentmiklóssiné)
Repülj hétpettyes katicabogárka (Kovács K. - Kalrnár T.)
Lujza-csárdás
Kesergő, verbunkos és friss (Lakatos S. feld.)
Kocsmárosné adjon bort hitelbe
Cserfaerdő Újra zöldül (Kárpát Z. - Kersék J.)
Nincsen pénzem, de majd lesz
Zöld erdőben jártam
Arok is van, gödör is van
Utcára nyílik a kocsmaajtó
Szőke vize a Tiszának
Piros pettyes ruhácskádban (Balázs Á. - Éltető Á.)
Kék a kökény
A szolnoki nagy híd alatt
Ugrós csárdás
Lekaszálták már a rétet
Piros rózsa, feslő rózsa (Kurucz J.)
Cudar ez a világ (Kiss Angyal E. - Szalay L.)
Nem tagadtam sohasem (Kiss Angyal E. - Szalay L.)
Friss csárdás
Szidnak engem az emberek (Balázs Á. - Antal I.)
Akit én szeretek, annak a kislánynak (Székács A. - Szabolcska M.)
Országúton mennek a katonák
Ég a kunyhó
Vasra verve visznek engem (Balázs Á. - Antal I.)
Kidőlt keresztfának (Kalmár T.)
Befogom a lovam
A toronyban jaj de sok a garádics (Major S.)
A juhásznak jól megy dolga
Gyors csárdás
Rácz Laci nótái
Csárdás - Ördög-csárdás (Lakatos S. feid.)

Nincsenek megjegyzések: