2009. június 7., vasárnap

Ernestine Anderson - I Love Being Here With You (disc 1 -2 )

Download_1

Download_2

CD_1

Ernestine Anderson - 01 - I Love Being Here With You
Ernestine Anderson - 02 - All Blues
Ernestine Anderson - 03 - Down Home Blues
Ernestine Anderson - 04 - As long As I Live
Ernestine Anderson - 05 - Please Send Me Someone To Love
Ernestine Anderson - 06 - I Let A Song Go Out Of My My Heart
Ernestine Anderson - 07 - Spring is Here
Ernestine Anderson - 08 - Street Of Dreams

CD_2


Ernestine Anderson - 01 - Blues In The Closet (instr)
Ernestine Anderson - 02 - I Let A Song Go Out Of My Heart
Ernestine Anderson - 03 - I Should Care
Ernestine Anderson - 04 - There Is No Greater Love
Ernestine Anderson - 05 - Skylark
Ernestine Anderson - 06 - On My Own
Ernestine Anderson - 07 - Never Make Your Move Too Soon

Nincsenek megjegyzések: